poniedziałek, 12 maja 2014

Współpraca z Allepaznokcie + przesyłka od firmy

Witajcie!
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z hurtownią kosmetyczną Allepaznokcie w której możecie znaleźć ogromny wybór produktów przeznaczonych do pielęgnacji oraz stylizacji paznokci. Znajdziecie tam lakiery, żele, ozdoby, przybory, narzędzia, urządzenia oraz wszelkiego rodzaju akcesoria pomocnicze zarówno dla profesjonalistów jak i do użytku domowego. Dzisiaj w południe przyszła do mnie paczuszka od tej właśnie firmy której zawartość bardzo mnie ucieszyła.Dodam że mogłam wybrać sobie jakie produkty do stylizacji chciałabym testować co bardzo mi się spodobało.




Zawartość paczuszki :




Tak więc do testów otrzymałam(patrząc od lewej):
1.Calcium odżywka do paznokci 15 ml
2.lakier magnetyczny (przyznam że jestem bardzo ciekawa tego lakieru)11 ml
3.lakier hologramowy opalizujący na srebrno 15 ml
4.BioGel preparat wzmacniający płytkę paznokcia 15 ml
5.Utrwalacz z wysuszaczem 15ml
6.lakier flip-flop opalizujący na fioletowo 15 ml
7.Profesjonalny lakier do paznokci ONE COLOUR PRO niebieski 15ml


Oprócz lakierów dostałam również pilniczek co było dla mnie miłym zaskoczeniem :)



Recenzje już niebawem.A teraz zabieram się do testowania tych wspaniałości.:)

Dziękuję firmie za cudowną paczuszkę oraz zaufanie:)


A was zapraszam na stronę producenta:
http://www.allepaznokcie.pl
  oraz do polubienia firmy na facebooku

Sylwia

10 komentarzy:

  1. Świetna przesyłka :). Ja ostatnio kupiłam z tej firmy pędzle do zdobień i słoiczek ozdób :). Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,gratuluję współpracy i czekam na recenzję i prezentacje kolorów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już niebawem zaprezentuje kolorki :)Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. gratuluję współpracy i zapraszam czasem do mnie, bo dziś u mnie post gdzie jest możliwość wygrania bonu o wartości 73 do wydania w pewnym sklepie kosmetycznym

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekam na recenzje :) Pozdrawiam i zparaszam na nowy wpis :P http://blogkunegundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wspaniałej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń