wtorek, 13 maja 2014

Przepis na domowy błyszczyk do ust

Hej wszystkim!

Dzisiaj przedstawię wam mój domowy przepis na błyszczyk do ust z dodatkiem różowego pigmentu.Jest to prosty a do tego bardzo tani przepis bo koszty wykonania tego błyszczyka nie przekraczają nawet 3 złotych.





   Co będzie wam potrzebne do zrobienia tego oto błyszczyku?


Są to :
1.łyżeczka
2.olejek waniliowy
3.wazelina kosmetyczna
4.puste pudełeczko plastikowe
5.świeczka(do roztopienia wazeliny)
6.pigment(ja wybrałam akurat różowy)

Sposób wykonania błyszczyka:

Najpierw nabieramy około pół łyżeczki wazeliny a następnie rozpuszczamy ją nad świeczką aż do uzyskania rzadkiej  konsystencji 


Następnie przelewamy rozpuszczoną wazelinę do pojemniczka



Później wsypujemy do naszej wazeliny pigment a następnie mieszamy oba składniki razem.




Kolejną czynnością jaką wykonuje jest dolanie dosłownie kropelki olejku waniliowego (takiego jak się dodaje do ciast).Nadaje on piękny zapach błyszczykowi.





Gdy już dolejemy olejku wszystkie składniki mieszamy ze sobą a następnie wstawiamy nasz błyszczyk na około godzinkę do lodówki by powstała gęsta konsystencja.Później wyciągamy go i nasz błyszczyk gotowy.


Po godzinie przebywania w lodówce błyszczyk prezentuje się następująco:






Odcień błyszczyka jest delikatny.Taki jaki lubię.Jeśli ktoś chciałby uzyskać ciemniejszy odcień może dodać ciemniejszy pigment.

Dodam że bardzo lubię robić tego typu błyszczyki.Po pierwsze zaoszczędzam przez to pieniądze(błyszczyk zakupiony w drogeri kosztuje około 6 zł a ja na na zrobienie tego wydaję niecałe 3 zł) a po drugie mogę uzyskać odcień jaki mi najbardziej się podoba.Ponadto mam satysfakcję że zrobiłam go sama.
Błyszczyk ten niesamowicie ładnie pachnie i super nawilża usta.Polecam wam go bardzo!

Robiła już któraś z was taki błyszczyk? :)

Sylwia

28 komentarzy:

  1. robiłam kiedyś taki błyszczyk i bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy patent :) Słyszałam również o nietoksycznych błyszczykach z kredek świecowych, kiedyś może wypróbuję
    PS. Dziękuję za obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja nie słyszałam o tych nietoksycznych błyszczykach :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł, jeszcze nigdy się z czymś podobnym nie spotkałam. Zrobienie zajmuje krótko, nie potrzeba wielu składników, a na dodatek nie wydajemy swoich oszczędności na gotowe błyszczyki ze sklepów ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/05/nauka-jezyka-obcego-to-nic-trudnego.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam, koniecznie muszę wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. może kiedyś wypróbuje bo trudne nie jest, a i dużo nie kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, nigdy nie robiłam, może kiedyś spróbuję :)

    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde super:) jestes moim mistrzem tego tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł.
    Nigdy nie wpadałam na pomysł, żeby zrobić sobie samemu błyszczyk ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa,może się pobawię i zrobię własny błyszczyk :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. moze go sprubuje zrobić ?:)
    a co powiesz obs za pbs jak coś to odpowiedź u mnie
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze świetny pomysł ! w życiu bym na to nie wpadła :D chyba zacznę tu częściej wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł :O
    Wzajemna obserwacja?Odp u mnie na 100% się odwdzięczę http://ireth1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja błyszczyków nie lubię, chyba, że się nie kleją ;p ja bym chciała zrobić domowy peeling do ust i tak się przymierzam do tego ;)
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja juz obserwuje liczę na rewanż
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny pomysl <3 Podoba mi sie i wyproboje :) Obserwujemy?
    xoxo
    Fash Fab
    Klikniesz w link pod stylizacja do Front Row Shop? Bardzo prosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super ,że można samemu zrobić taką fajną rzecz
    Może wspólna obserwacja? Odp u mnie :*
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. prosty a na dodatek wiemy jaki jest skład, muszę zrobić ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog :)
    Obserwuje tak jak chciałaś,czekam na rewanż :P
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwujemy?
    http://werkka-werka.blogspot.com/
    PS. Świetny blog *_*

    OdpowiedzUsuń