sobota, 10 marca 2018

Tort na dzień mężczyzny

Witajcie kochani 😉

Chciałabym pokazać Wam jaki prezent przygotowałam dla mojego męża na dzień mężczyzn. Z racji tego że nie lubię kupować prezentów tylko robić je sama,gdyż uważam że takie prezenty są najlepsze bo dane są od serca.  Tak więc postanowiłam że tym razem zrobię dla mojego ukochanego coś słodkiego a padło na tort.
Do tortu przygotowałam masę malinową oraz śmietankową którymi  przełożyłam biszkopt ,który wcześniej upiekłam.
Wierzch tortu posmarowałem masą śmietankową ,a następnie polałam go czekoladą.  Na to wyłożyłam kawałki Kinder czekoladek,maliny oraz jajka Kinder niespodzianki. Na koniec boki tortu oblozyłam czekoladkami. I tort gotowy.

A oto efekt mojej pracy:

Wiem ,że nie jest idealny, ale jak na pierwszy mój tort myślę że wyszedł nie najgorzej. Z każdym kolejnym razem powinno być coraz to lepiej. ;)

A wy dziewczyny czym obdarowałyście swoich mężczyzn?? Pochwalcie się w komentarzach ;)

Pozdrawiam was cieplutko ;*
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz